Kirjeldus
Don Simon kaubamärk loodi 1982 aastal Hispaanias perefirmale kuuluva J. Garcia Carrion S.A poolt. Tänaseks on Don Simon enimmüüv mahla kaubamärk Hispaanias ning tuntud ka terves maailmas.
Perekonnale kuulub Huelva linna lähedal 1500 hektarit põllumaad, kus kasvatatakse apelsine orgaanilisel meetodil. Lisaks ostetakse puuvilju ka kohalikelt farmeritelt, toetades sellega kohalikku majandust.
Don Simoni tehases pööratakse suurt tähelepanu keskkonna säästmisele. Pressitud apelsinide koortest valmistatakse loomasööda graanuleid ja eeterlikke õlisid, mida kasutatakse parfümeerias.
Viljapuude kastmisel kasutatakse niisutamise meetodit, mis tagab puude kastmiseks vajaliku koguse vett, et ei tekiks vee ületarbimist. Samuti on neil oma veereservuaar, et oleks võimalik vett taaskasutada.
Don Simon pöörab suurt rõhku planeedi heaolule ja selle säilitamisele. Kõik 100% värsketest puuviljadest pressitud mahlade tetrapakid on valmistatud 100% taaskasutatavast materjalist, mille valmistamisel on kasutatud 72% ulatuses taimset päritolu. Samuti on pakid valmistatud süsnikuneutraalselt.
Don Simon toetab tervislikku eluviisi ja aktiivset liikumist!